Logo Polskiego Radia
Print

Patriotyzm zakupowy. Badania Fundacji „Teraz Polska”

PR dla Zagranicy
Ewa Plisiecka 27.11.2018 13:06
  • Patriotyzm zakupowy – badania Fundacji „Teraz Polska” [posłuchaj].mp3
Jakość, cena, patriotyzm, czyli Polak na zakupach – jakie są nasze decyzje podczas zakupów?
Polak na zakupach wybiera najczęściej produkty polskie i dobrej jakościPolak na zakupach wybiera najczęściej produkty polskie i dobrej jakościFoto: materiały promocyjne

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz kolejny przeprowadziła badania dotyczące naszych decyzji podczas zakupów, a także współczesnego rozumienia patriotyzmu. Okazuje się, że coraz częściej jesteśmy skłonni zapłacić więcej za dobra wysokiej jakości. Patriotyzm rozumiemy przede wszystkim w aspekcie symbolicznym – jako dumę z bycia Polakami, ale też wysoko cenimy patriotyzm zakupowy. Produktom oznaczonym Godłem „Teraz Polska” przypisujemy wysoką i stabilną jakość, nowoczesność, rozpoznawalność, wyjątkowość i walor krajowego pochodzenia.

Z dyrektorem Fundacji „Teraz Polska” Michałem Lipińskim o wynikach badań „Jakość, cena, patriotyzm, czyli Polak na zakupach” rozmawia Ewa Plisiecka.

Print
Copyright © Polskie Radio S.A O nas Kontakt