Patriotyzm zakupowy. Badania Fundacji „Teraz Polska”
PR dla Zagranicy
Ewa Plisiecka
27.11.2018 13:06
-
Patriotyzm zakupowy – badania Fundacji „Teraz Polska” [posłuchaj].mp3
Jakość, cena, patriotyzm, czyli Polak na zakupach – jakie są nasze decyzje podczas zakupów?
Polak na zakupach wybiera najczęściej produkty polskie i dobrej jakościFoto: materiały promocyjne
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” po raz kolejny przeprowadziła badania dotyczące naszych decyzji podczas zakupów, a także współczesnego rozumienia patriotyzmu. Okazuje się, że coraz częściej jesteśmy skłonni zapłacić więcej za dobra wysokiej jakości. Patriotyzm rozumiemy przede wszystkim w aspekcie symbolicznym – jako dumę z bycia Polakami, ale też wysoko cenimy patriotyzm zakupowy. Produktom oznaczonym Godłem „Teraz Polska” przypisujemy wysoką i stabilną jakość, nowoczesność, rozpoznawalność, wyjątkowość i walor krajowego pochodzenia.
Z dyrektorem Fundacji „Teraz Polska” Michałem Lipińskim o wynikach badań „Jakość, cena, patriotyzm, czyli Polak na zakupach” rozmawia Ewa Plisiecka.