"Poland: The Royal Tour" dba o wizerunek Polski
IAR / PAP
Dariusz Adamski
19.04.2019 17:50
-
Szymon Szynkowski vel Sęk powiedział, że film dokumentalny "Poland: The Royal Tour", który premier Mateusz Morawiecki zaprezentował w Stanach Zjednoczonych, to atrakcyjna forma promocji kraju
Wiceszef MSZ Szymon Szynkowski vel Sęk powiedział, że Polska musi nieustannie dbać o swój wizerunek za granicą
Premier Mateusz Morawiecki wziął udział w pokazie filmu „Poland: The Royal Tour” i w sesji Q&A w Solomon R. Guggenheim Museum w Nowym Jorku, w drugim dniu, dwudniowej wizyty w Stanach Zjednoczonych Ameryki. PAP/Radek Pietruszka
Jak zaznaczył na antenie Polskiego Radia 24, film dokumentalny "Poland: The Royal Tour", który premier Mateusz Morawiecki zaprezentował w Stanach Zjednoczonych, to atrakcyjna forma promocji kraju. Dodał, że rząd stawia między innymi na niestandardowe formy promocji, które najskuteczniej docierają do odbiorców. Wykorzystuje w tym celu także media społecznościowe.
Wiceszef polskiej dyplomacji podkreślił, że szczególnie ważne jest pokazywanie bohaterstwa Polaków w czasie drugiej wojny światowej, ale także akcentowanie, że nasz Polska to nowoczesny i przyjazny dla biznesu kraj.
Premiery dokumentu "Poland: The Royal Tour"obejrzało w Stanach Zjednoczonych około dwóch tysięcy osób. W dokumencie dziennikarz, podróżnik i laureat nagrody Emmy Peter Greenberg pokazał najciekawsze miejsca i najważniejsza wydarzenia historyczne naszego kraju. Jego przewodnikiem po Polsce - zgodnie z formułą serii "The Royal Tour" był premier Mateusz Morawiecki.
IAR/dad