Logo Polskiego Radia
Print

"Efekt polski" po EURO 2012

PR dla Zagranicy
Michał Strzałkowski 23.11.2012 16:26
  • Rozmowa z Mikołajem Piotrowskim, dyrektorem ds. komunikacji w spółce PL 2012
Dzięki Euro 2012 do Polski ma przyjeżdżać więcej turystów, nawet o 760 tysięcy rocznie.
Zdjęcie ilustracyjneZdjęcie ilustracyjneFoto: www.pzpn.pl

Dzięki Euro 2012 do Polski ma przyjeżdżać więcej turystów. Z raportu spółki PL 2012 wynika, że rocznie będzie ich więcej o 760 tysięcy. Raport podsumowuje turniej i prognozuje wpływ mistrzostw na gospodarkę.
Zgodnie z przewidywaniami autorów zagraniczni goście do 2020 roku mają wydać u nas nawet 7 miliardów złotych. Spółka PL 2012 mówi więc o tzw. Efekcie Polskim

Z dyrektorem ds. Komunikacji w spółce PL 2012 Mikołajem Piotrowskim rozmawia Michał Strzałkowski.

MS

Print
Copyright © Polskie Radio S.A O nas Kontakt